vrijdag 10 oktober 2014

Arm Knit an Infinity Scarf in 30 Minutes

Arm Knit an Infinity Scarf in 30 Minutes!


Brei met je armen een oneindige sjaal in 30 minuten!
Gevonden bij Handimania


Dubbeldraads gebreid met mijn armen,
met 4 dikke bollen wol van 100 gram.
Ik vond het zo'n leuk idee,
dat ik er gelijk aan begonnen ben
Irmgard bedankt voor de tip!


Op dit Youtube filmpje kan je heel duidelijk zien
 hoe het moet!


Je maakt eerst met dubbele draad een lus
 en zet het op je arm
Je neemt 12 steken op...
Na ongeveer 24 toeren hecht je af.
Naai de uiteinden aan elkaar 
of vlecht een draad erdoor evt. met je haaknaald...

En je Kolsjaal is af!
Je drapeert het 2x om je nek en Klaar is Kees!


Leef je uit
en probeer het ook!
Zo leuk om te doen! 
Zo snel heb je nog nooit een sjaal gemaakt!

Liefs groetjes Lindevrouw

P.S. Mijn blogbericht was na een bewerking via de telefoon
ineens verdwenen, dat was even balen,
dus bij deze nu nogmaals....

4 opmerkingen :

  1. Ik zag de armgebreide sjaals in een winkel. Daar betaalde je er goudgeld voor. Jij laat mooi zien hoe je dit ook gewoon zelf kunt maken. De sjaal is helemaal top. Thanks voor de link.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi die sjaal en blijkbaar toch haalbaar om te maken.
    Zal wel even wennen zijn om de haaknaald en of naalden achterwege te laten en in plaats uw armen te gebruiken.
    Hahaha ... hoop dat ik dan niet gestoord wordt als ik aan het armbreien ben, leg dat maar eens uit aan hen die niets van haken en of breien kennen.
    Bedankt voor de link en nog een fijn weekend, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, echt een "Joke-project" :-D Het staat je super! Nu nog in allerlei kleurtjes en kleurcombinaties ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een echt Joke-project. Ik vond het weer heel gezellig gisteren. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!