zondag 25 december 2011

Kerst 2011

Voor iedereen een Zalig Kerstfeest!
Samen met jullie familie en vrienden wens ik jullie 
een Fijne , Gezellige Kerst!!!
Van een vriendin van mij ontving ik deze prachtige kerstwens
en die wil ik graag met jullie delen...

Ik wens jullie een kerst vol vrede
en een jaar zonder verdriet.
Mogen de dagen,weken,maanden
gevuld zijn met liefde en een lach.
Dat geluk jullie deel mag zijn, vol
harmonie, de dagen en maanden
worden dan tot een symfonie.

FIJNE FEESTDAGEN!!!!

5 opmerkingen :

  1. Joke, jij en je gezin ook hele fijne dagen en al het goeds voor 2012.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en creatief 2012!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie ook fijne kerstdagen en een geweldig 2012 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie woorden! Eveneens Fijne Feestdagen toegewenst voor jezelf en je familie. Liefs, Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ...............¨♥*✫♥,
    .........,•✯´.........´*✫
    .......♥*................ __/\__
    .......*♥............… ..*-:¦:-*
    ...¸.•✫.............……/.•*•.\
    ...~`,`~.................. |
    ¸....✫................... *•*
    ´¸...*♥..´¸...........*♥♫♥*
    ´¸¸♥*................✯•♫•♥•*
    ´¸.•✫ .............. *♥•♫•♫♥*
    ~`,`~............. ✯♥•♦♫♥•♥*.
    `.✫`.............. *♥☺♥•♥•☺♥*.
    ●/................✯♥•♥♠♫♥#♥•♥*..
    /▌................*♥♫•♥♫•♥♫♥•♫♥*
    / \....................... ╬╬╬╬

    Feliz Navidad!!
    cariños
    c@

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!