woensdag 17 december 2014

Wool Eater Beanie

heb ik nu ook nog een leuke bijpassende muts gehaakt!
De Wool Eater Beanie!
 Deze muts had ik al eens gemaakt,
dus leek me leuk om deze nogmaals te haken
 met dezelfde wol als de Halve Maansjaal
 en de Vingerloze Wanten met de welbekende Fenna Wol!
Nu heb ik een mooi setje bij elkaar gehaakt!

Deze Wool Eater Beanie  haakte ik naar het Amerikaanse Haakpatroon van Sarah London

Het Haakpatroon van deze Beanie kan je vinden
 op een vorig blogbericht van me.
 Met een uitgebreide Tutorial in het Nederlands,
incluis een uitgebreide fotoreportage!


Laat de winter nu maar komen,
ik ben er klaar voor!

Liefs groetjes Lindevrouw

3 opmerkingen :

  1. Prachtig setje die je maakte. Vooral de Beanie vind ik schitterend gedaan. Ga hem alvast op mijn to do lijstje zetten. Dank om dit alles te delen.
    Groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De muts is prachtig en je hebt zo een mooie seet voor 'barre' tijden. Jij bent klaar voor de winter. Goed dat anderen nu nog even tijd hebben om jouw mooie voorbeelden ook te haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw. Jij maakt zoveel leuke dingetjes. Voor mij is dit echt wel een topper. Je hebt er een prachtig ensemble bij.

    Groetjes
    Patricia x

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!