dinsdag 2 augustus 2011

Circular Vest - Cirkel vest


Eindelijk mijn vest is klaar!!!

Ta-dah!!!!




Het patroon was vrij makkelijk te maken.

Alleen voor de armsgaten heb ik een aanpassing moeten doen,

de openingen van de armsgaten waren te klein,

dus daar moest ik even rekenen en

bij die toer waren de meerderingen  niet duidelijk beschreven,

ondanks de tekening die er bij zat.



Toer 37 heeft mij vreselijk gefrusteerd en heb ik meerdere malen moeten uithalen,

tot vervelends toe,

omdat ik steeds wat steken te kort kwam voor de waaiers aan het eind.


Ook daar klopte de meerderingen niet helemaal...


Na lang puzzelen is het me eindelijk toch gelukt!






Gehaakt met katoen van Katia Bombay

Gebruikt: 6 bollen van 100 gram 


Haaknaald nr. 5




Volgens een patroon in het handwerkblad Diana Haakmode nr.17















hier de tekening voor de liefhebbers.....



voor meer foto´s ga naar: http://www.flickr.com/photos/lindevrouwsweb/

17 opmerkingen :

  1. fantastic job! I'm ecstatic! You have golden hands! You knit this pattern for a miracle, or is your handiwork?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die gaaf geworden!!! Ik ben er helemaal weg van, echt super!

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg !! Daar zal je veel plezier van hebben en ook heel veel reacties op krijgen als je hem draagt.

    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Que bonito¡¡¡¡¡ Menudo trabajo tan lindo has hecho. Felicidades.
    Un saludo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Mooie kleuren, bijzonder patroon. Heb je super gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie mooi geworden, ben ook weg van de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk vestje! Wel jammer van de fouten in het patroon. Maar het vestje ziet er daarentegen wel geweldig uit!

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk vest heb je gemaakt.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo,
    een fantastisch, mooi werk
    Regards Crissi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. JOKE DIT IS PRACHTIG !!!!!!! .... WAUW !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk bedankt voor al jullie lieve reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een bijzonder vest! En mooie kleuren!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. how do you get the pattern?? Its gorgeous

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!