dinsdag 6 september 2016

Free Form CAL week 3

Free Form CAL week 3



Op de Facebookgroep Crochet Along 
van Annemarie van Buuren
vind je op dit moment een leuke Tutorial bij de bestanden
van een Free Form Crochet Kussen
in 10 weken!


Helaas loop ik dus vreselijk achter, 
want de zomer bracht mij op hele andere dingen,
dus kwam het er steeds niet van....
en bleef het maar liggen....


Dus Week 3 lag al een tijdje te wachten 
op het volgend blogbericht....
Had alles mooi klaar! 
Alle onderdelen de draadjes afgehecht en gefotografeerd....


 Week 3 bestaat uit 5 figuren...






Ik haak nogal losjes en mijn figuur wordt al behoorlijk groot,
dus als ik zo door gaat wordt het een giga kussen!!!



Ik heb mij voorgenomen om door te gaan met deze CAL,
maar of het echt een kussen wordt is nog de vraag...
Misschien verandert al hakende de bestemming
en wordt het heel iets anders....

Dus ik ga door en hopelijk binnenkort komt er een vervolg...

P.S. Zie mijn vorig blogbericht Free Form Crochet Along
http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2016/07/free-form-crochet-along.html

Groetjes Lindevrouw

1 opmerking :

  1. kan altijd nog een mooi wandkleed worden of een deken, als het voor een kussen te groot wordt!! het is in elk geval nu al erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!