vrijdag 8 juli 2016

Dromenvangers....nog meer....

Nog meer Dromenvangers
of toch niet.....


Een Mandala is niet zomaar een Dromenvanger....
In het midden van de Dromenvanger hoort een gat 
en deze 2 zijn de eerste,
 die ik in mijn enthousiasme haakte.
Totdat ik het aan iemand liet zien,
 die me zei, dat het geen echte Dromenvangers waren,
omdat ze in het midden geen gat hebben, 
waar de dromen door kunnen verdwijnen...
Dus daarna hebben ze van mij ook maar een gat gekregen....


De sliertjes maakte ik van Macrame
met wat gekleurde kraaltjes erin...
In het vorig blogbericht vind je het diagram
 van deze Dromenvanger!


Dit patroon hierboven vond ik op het
internet bij Zootyowlcard!

Het haakpatroon is helaas in het engels, 
maar voor de geroutineerden 
onder ons goed te volgen...
De laatste toer haakte ik iets anders....zie foto...


Toch grappig om te ontdekken, dat ik 2 jaar geleden
ook dit haakpatroon gebruikte om een kleedje te haken
in verschillende kleurtjes....


Op het internet nog verder gezocht naar hoe je een dromenvanger moest maken...
Ik vond deze, die ik ook even gelijk uitprobeerde
 met wat dikkere katoen...


Volg deze link naar een Tutorial 
om deze Dromenvanger te maken!

Op Youtube zijn ook verschillende filmpjes te vinden,
 hoe je er eentje maakt...
of


Op Pinterest vind je nog meer inspiratie om leuke spannnender droomvangers te maken!
Kijk even bij Lindevrouw  Dreamcatcher bord

Ze zijn zo leuk om te maken,
dus er volgen snel nog meer.....

Fijn Weekend!
Groetjes liefs Lindevrouw

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!