zondag 28 december 2014

Gehaakte omslagdoek/stola

Leuke Stola gezien bij Alice


Incluis Diagram van deze leuke Omslagdoek


 Gehaakt met de Fenna wol van de Wibra
en haaknaald nr. 5

Patroon herhalen vanaf toer 6,
 tot gewenste lengte!



Ik had deze kleur nog liggen!
Al hakende kwam ik er achter,
 dat ik niet voldoende garen had....
Was al met een andere sjaal begonnen een poosje terug,
dus die maar uitgehaald om deze af te maken...
Deze kleurencombinatie heb ik na de eerste keer, 
helemaal nooit meer terug gezien bij de Wibra.
Als ik dat had geweten,
 had ik zeker nog meer van deze kleur ingeslagen....


Had gelukkig al een bijpassende Beanie gehaakt...
zie een vorig blogbericht
Had eigenlijk ook nog bijpassende handwarmers
erbij willen maken,
maar helaas de wol is nu echt op...


en zo ben ik begonnen....
stapje voor stapje....


voor mijn doen heb ik er lang over gedaan....


ik schoot maar niet op....


dat heb je nou eenmaal, 
als je met verschillende dingen tegelijk bezig bent...
de aandacht gaat er dan een beetje van af....


Toch is het een fantastisch gaaf patroon!
En erg afwisselend om te haken!


Het is eigenlijk ook een ronde sjaal
en kan ook voor een Halve Maansjaal doorgaan!


IEDEREEN ALVAST EEN  FIJNE  GEZELLIGE OUDEJAARSAVOND
GEWENST EN EEN HEEL GEZOND, SPORTIEF, CREATIEF en
KLEURRIJK 2015 
MET VEEL HAAKPLEZIER!!!


LIEFS EN TOT VOLGEND JAAR!
GROETJES LINDEVROUW

6 opmerkingen :

  1. Wat een mooi vrolijk exemplaar om het jaar mee af te sluiten!! Goed uiteinde en een fijn nieuwjaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi is deze omslagdoek, weer eens wat anders, ga ik zeker uit proberen, fijne week nog, op naar 2015

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Piękna robótka :-) Dziekuję za schemat. Wszystkiego najlepszego w 2015 roku:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke sjaal. Kleuren vind ik ook heel mooi. Heb deze nooit zien liggen in de W.

    Fijne Feestdagen, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie omslagdoek zeg, wauw echt prachtig! Ben zelf bij lange na echt niet zo handig hoor, maar ik heb gelukkig online een mooie stola gezien voor mijn bruiloft. Ander stofje maar qua model hetzelfde, ben er echt verliefd op geworden. Ohja, nog een gezond en gelukkig 2015!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi,Wat een prachtige omslagdoek!
    Vraagje, wat bedoel je met herhalen vanaf toer 6? Want als ik op het patroon kijk is toer 7 anders dan toer 1. Hoe moet ik dat zien?
    Ik lees heel graag je reactie.
    Alvast hartelijke dank!!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!