woensdag 31 december 2014

Gehaakt in 2014

De laatste dag van het jaar!
Even een terugblik en alles op een rij!
Hier komt alles wat ik zoal heb gehaakt in 2014!


Alle stola's en omslagdoeken en sjaals,
 die ik gehaakt hebt in 2014


Nog een complete set gehaakt...


Gehaakte kleding en mutsen.....


De Gehaakte Deken Cal 2014


Haken voor de Kerst...


Nog pannenlappen, gehaakte paaseieren, gehaakte potjes, gehaakte kleedjes,
 babyjurkje, baby slofje, baby dekentjes ,armbandje, vlaggetjes etc......


Zo dat was het weer....
Wat het gaat worden in het nieuwe jaar
is nog een verrassing!
Ik zit weer vol met plannen!
om mijn grenzen te verleggen.........

Ik ga er weer heerlijk tegenaan!
Hopelijk jullie ook!
Ik heb er zin an!!!

P.S. Mijn Haakwerk is altijd te bewonderen
bovenaan de bladzijde onder het pagina kopje
 Mijn Haakwerk, ook nog van voorgaande jaren...
http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/p/mijn-haakwerk.html


FIJNE JAARWISSELING ALLEMAAL!!!
Liefs Lindevrouw

6 opmerkingen :

  1. Wow, wat een creatief jaar heb jij gehad!
    Gezellige jaarwisseling toegewenst en een goed en gezond 2015.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff, jij hebt echt niet stil gezeten. Lekker bezig geweest. En prachtige dingen gemaakt.

    Goede jaarwisseling gewenst.

    Groet Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste Wensen voor 2015 en dat je weer net zo veel mag handwerken als afgelopen jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat heb jij je haakpennen afgebeuld zeg, ha, ha!! Stuk voor stuk prachtige creaties! Ben benieuwd naar je plannen voor dit jaar....
    Lieve groet, Patrica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank dames voor de goede wensen voor het nieuwe jaar! Voor jullie wens ik ookallergoeds voor 2p15 . We maken er weer een heel creatief jaar van!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!