zondag 25 mei 2014

Oude Bolides


Het was vandaag  Rock’n’Roll Sunday!


CARSHOW 

Vandaag kon je mooie bolides bewonderen

op de Grote Noord in Hoorn!



Deze vond ik wel erg gaaf!


en deze ook!


mijn dochter en ik overal poserend
voor die geweldige oude bakken...


Deze Kever is voor mij nostalgie!
Mijn vader heeft verschillende volkswagens gehad...
We gingen ermee met vakantie... 
met zijn zessen in de auto....
koffers op de imperiaal....
en ik was de jongste van het stel 
en ik moest in de kattebak, zoals dat heette...


Oude Volvo's


Rode auto's zijn altijd mooi....


en de een nog mooier dan de ander......


We waren een beetje laat, 
ik denk dat we enkele exemplaren hebben gemist....


Whatever!
Toch was het heel leuk!

Groetjes lindevrouw

3 opmerkingen :

  1. Leuk hoor 'Rock 'n Roll Sunday'. Hoorn is leuk, heb er jaren gewoond en gewerkt(Schouten Handwerken). Maar wij stonden met onze ouwe Fordjes bij het Ford museum Hartog in Hillegom. Daar werd een oude ford onthuld met een gebreide jas, geweldig! Helaas kan ik hier geen foto plaatsen, anders had ik je laten meegenieten.
    PS je site is geweldig, ga zo door!
    m.vr.gr. Marga Smit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel nieuwsgierig naar de oude ford met gebreide jas , misschien leuk via facebook te laten zien bij lindevrouw of een van de haakgroepen Lindevrouwsweb of HaakMaarAan

      Verwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!