maandag 2 juli 2012

Zomer Give Away!!!

Bijna 800 volgers!!!
Wow, wat is dat hard gegaan! 
Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor jullie interesse in mijn blog,
voor al jullie leuke, lieve berichtjes telkens weer!
Ik doe het met liefde!
Haken is nog steeds mijn passie!
Al moet ik zeggen op het moment kom ik haast niet toe om te bloggen....
Teveel andere dingen, de zomer, veel buiten,
werken, afspraken, andere  leuke dingen  doen, 
de vakantietijd breekt aan....
Misschien toch maar even een zomerstop!
maar ondanks dat, blijf ik toch haken.....

Dus ik dacht, het wordt tijd voor een Zomer Give Away!
Vanaf nu kun je een berichtje achterlaten
voor dit gezellge haakboekje uit het jaar MCMLXXIX,
volgens Google uit 1979

Modern Haken van Louisa Calder
Dit boekje heb ik dubbel, dus verloot ik hem graag aan een haak-liefhebster,
die het niet laten kan om dagelijks aan de haak te gaan.....
Er staan hele leuke haakpatroontjes in!
 
Tot 9 juli 2012 kunnen jullie meedoen!!!
Dan maak ik bekend wie de gelukkige is!
Het enige wat je hiervoor hoeft te doen,
 is een berichtje achter te laten en mijn volger te worden,
 als je dit nog niet bent!



32 opmerkingen :

  1. oww wat lief van je om dit weg te willen geven!!!
    ik hoop dat ik de gelukkig word !!
    ik ben weer aan de brei geslagen ..voor een nieuw kleinkind.. babytruitjes..
    maar haak ook tussendoor.. bloemetjes voor op die truitjes en voor op zelfgemaakte kaarten..
    ook haak ik met in stukken geknipte plastic tassen.. daar haak ik weer nieuwe tassen van !!
    kortom.. handwerken is zooo verslavend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Crochet muito criativo.Parabéns pelas seguidoras!
    A partir de agora fica com mais uma...já a estou a seguir.
    Uma ótima semana
    Abraço
    Nélia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor: heel graag! Lijkt me een bijzonder leuk boek.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Joke, ik doe ook graag mee hoor!
    Mijn jongste wil graag een nieuwe stropdas, dus dan zou dit boekje heel best uitkomen (gnagna).
    Fijne dag weer en vergeet niet te haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geniet al een tijdje van je blog, je patronen en je verzameling patronen. Ga zo door!! Natuurlijk doe ik ook graag mee voor dit boekje, mijn karige verzameling kan wel wat uitbreiding gebruiken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joke, ik doe graag mee, je hebt een gezellig blog wat ik al weer een tijd volg.
    Dus ik ga en gokje wagen,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk boekje Joke!
    800 volgers en terecht meis! Jouw blog zorgt voor veel inspiratie!
    Ik doe dan ook graag mee.

    Groetjes Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat een veel volgers alweer! ik doe graag mee met de giveaway :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Joke! Ik ben gek op oude handwerkboekjes, ik heb toevallig laatst bij de kringloop een hele stapel gevonden en natuurlijk gelijk meegenomen. Ik vind de nieuwe lay-out van je blog erg mooi trouwens! Ik wens je een hele fijne vakantie en veel haakuurtjes! Groetjes, Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vanuit Bretagne doe ik graag mee!
    In cafe tricot ben ik degene die haakt.
    Normaal stoppen we in de zomer, maar met dit weer gaan we gewoon door......
    Kenavo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe ook graag mee, leuk.En natuurlijk van harte met 800!!volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Joke 800 stuks dat is niet niks maar je heb ook een leuk blog en ik als volger doe natuurlijk graag mee met je weggever! Van harte en groetjes van Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 800 volgers dat zijn er wel een hele boel, proficiat
    Waaauuuuuwww en zo'n leuk boekje super, dus ik doe graag mee
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo dat is heel wat zeg ja hoor ik doe gezellig mee en gefeliciteerd en lekker doorhaken Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 800 volgers....GEFELICITEERD!
    Wat een leuk boek! Hier zou ik heel graag kans op willen maken.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je 800 volgers. Ik doe ook graag mee.Ik volg je alweer een tijdje met veel plezier. Ik zet een linkje op mijn blog.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw gaaf!!
    Gefeliciteerd met zoveel volgers, maar het is dan ook een super blog!
    Hoop dat ik 9 Juli nog kan zien wie er gewonnen heeft want wij vertrekken die dag op vakantie.

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowwwwww, dat zijn al veel volgers zeg !
    Ik doe heel graag mee aan de give away .....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben net volger geworden!
    Leuke blog heb je, vol inspiratie! Ik doe graag mee met je gave away...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik volg je al tijden met heel veel plezier.
    En dit boekje lijkt me fantastisch, dus ik waag graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De kans dat ik win is heel klein. Maar ik waag toch een poging. Ben sinds kort aan het haken en heb al een aantal leuke ideetjes, tips en trucs van je blog weggehaalt!
    En natuurlijk gefeliciteerd met je 800 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd!!! Niet zo gek hoor met zo'n geweldige blog!!! Ik wil wel een kansje wagen voor dat supergrappige boekje!
    liefs, Nancy enne.. op naar de 1000!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ooooh zo'n tof retro boekje , ik ben al volger sinds ik m'n eigen blog startte en haalde al superveel ideetjes bij jou , ikdoedus heel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat een boel volgers, gefeliciteerd!!
    En wie wil nou niet zo'n boekje in bezit hebben :-)
    Ikke wel hoor.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Verbaasd mij niets dat je zoveel volgers hebt met zo'n geweldige site! Je staat al heel lang bij mijn favorieten. En natuurlijk doe ik ook graag mee met de verloting.

    Liefs Jann

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Proficiat met je 800 volgers, das een hele hoop :)
    Het boek lijkt me heel erg leuk en ik doe dus graag mee met de give-away.

    groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte met je 800 volgers Joke!
    Doe graag mee met je give away!!

    Groetjes en fijn weekend alvast,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat zijn er inderdaad al heel veel. Leuk dat je het boekje wil verloten, ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fan van retroboekjes! :) Proficiat met al je volgers en ik doe graag mee met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb zelf geen blog, maar ben groot fan van jou prachtige ideetjes, en mooi haakwerk.
    Volg jou elke dag,
    Binnenkort word ik voor de eerste keer oma, dus wil graag meedoen met de give away, om leuke (baby)patronen uit te halen :-)
    Succes met je gezellige blog,

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lekker retro! Geweldig! Ik ben je toevallig net gaan volgen en kwam vervolgens dit berichtje tegen. Kijk, dát is nou eens leuk! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. lijkt mij een heel leuk boek.
    Doe heel graag mee
    Het al diverse dingen (gevonden op jou blog) gemaakt.
    Groetjes Cornelia

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!