woensdag 11 juli 2012

Uitslag Give Away!!!!

P.S. Ik lijk wel een tonnetje in de boot....
Het is niet altijd waar, wat je ziet....
zo dik ben ik nou ook weer niet, 
al die kleding en spatzeiltje etc.
hmm tja..... it's me..

Eindelijk het is zover, helaas een dag te laat!
 Gisteren een dag weggeweest
met vriendin, heerlijk gekanoot op de Limmer Die, 
een watergebied tussen Limmen en Akersloot.
Zij voor het eerst in de kano, was best spannend, stond een behoorlijke wind..
Ze leerde snel en de tocht ging voorspoedig...
Onderweg er even uitgeweest bij een aanlegsteiger, vlakbij een molen...
We hadden het getroffen geen druppel regen gevallen,
dus na afloop naar het strand geweest bij Egmond aan Zee
 en hebben heerlijk gegeten in het zonnetje op het strand 
en het werd een beetje laat...
en toen ik thuis was, 
had ik geen puf meer om achter de computer te gaan zitten....

Dus vandaar nu de UITSLAG!!!

Volgens de Random Number Generator
NR. 7

Tadah!!!!
Moos jij bent de gelukkige!!!
Mail me snel je adres, dan stuur ik het boekje snel naar je toe!!!

Bedankt allemaal voor het meedoen!
Ik wens iedereen een hele fijne zomervakantie!!!
en ik ga wat vaker kanoen van de zomer....
heb veel te weing in de boot gezeten dit jaar.....
op het water is Nederland zo mooi!!!

                                          
Weerspreuken over de maand juli:
- Is in juli de morgen rood, sávonds verkeert het weer in nood
- Regent het op Sint Margriet krijgen we 6 weken natte tied
- Brengt juli hete gloed, zo gedijt september goed
- Is de eerste juli regenachtig, gans de maand is twijfelachtig




True Random Number Generator              








7
Powered by RANDOM.ORG


8 opmerkingen :

  1. Ahhhhh stoere foto's :-)
    Niks tonnetje in een kano hoor .... Ze zijn leuk!!!!! Heerlijk genoten en het droog gehouden, kortom een super dag!!!!

    En jij maakt nu van mijn dag een super dag!!!!
    Ik heb gewonnen!!!! Ik ben helemaal happy (en dat terwijl ik niet happy was omdat ik naar de tandarts moet hihihi).

    Ik ga je even mailen!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een sportief plaatje! Fijn dat jullie goed weer hadden tijdens het kanoën. Het plenst hier nu al weer...
    Moos, gefeliciteerd!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat sportief Joke! Gaaf hoor!
    Het straalt van je gezicht af dat je geniet, dus lekker vaak doen, daar blijf je mooi door ;-)
    Monique, gefeliciteerd! Ik denk dat dat boek heel goed terecht is gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heerlijk uit, zo op het water! En heerlijk dat het droog bleef, dat is tegenwoordig wel bijzonder...
    Hartelijke groet,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het toch maar super dat je het doet hoor!! En wat Angélique schrijft, het straalt inderdaad van je gezicht af dat je geniet! Heerlijk hoor!! Veel plezier nog!!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van die foto's spat het plezier vanaf, valt wel mee hoor dat tonnetje. Je ziet er ook veel jonger uit dan op je profielfoto.
    Overal zoveel regen gevallen dus dat jij het droog hebt gehouden is echt mazzel hebben.
    Gefeliciteerd voor Moos! Bedankt voor de het houden van je Give-Away.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, wat een leuke foto. Wat kan jou het schelen hoe je er op dat moment uitziet. Je hebt lol, daar gaat het om.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat Moos! Veel haakplezier!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!