zondag 15 april 2012

Bloemen voor Koninginnedag!

Voor Koninginnedag heb ik nog wat bloemen gemaakt
in andere kleurcombinaties, volgens het patroon van het vorige blogbericht...
Dit keer met oranje erbij...
vind ik eigenlijk nog vrolijker....
en ook nog een alleen in oranje...
Al hakende kwam ik tot de ontdekking, dat ondanks hetzelfde patroon,
de bloemen er toch allebei verschillend uit zagen.....
De oranje bloem is platter en de gekleurde bloem is meer 3D...
Elk haakwerk heeft een goede kant en een verkeerde kant om zo maar eens te zeggen....
De oranje bloem heb ik met de goede kant naar boven gemaakt en
de gekleurde bloem heb ik met de verkeerde kant naar boven gemaakt....
Persoonlijk vind ik de gekleurde bloem het mooist omdat hij niet zo plat is...
Zo zie je maar weer, dat een verkeerde kant eigenlijk best mooi kan zijn....

4 opmerkingen :

  1. Heeft inderdaad wat meer reliƫf, maar ik vind vooral de kleuren mooi.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, verkeerd? Het is maar hoe je het bekijkt :) Ik vind de meerkleurige erg mooi geworden. Leuk om er zo mee te experimenteren!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem vanmiddag ook gehaakt! Erg leuk geworden. Ik zal er snel over bloggen. Bedankt voor het delen!
    Anne, gehaaktezaken.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb 'em ook gehaakt maar dan een voetbal variant:
    http://mumsboven.blogspot.com/2012/04/voetbalbroche.html
    Bedankt voor het patroontje, ik heb het gelinkt!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!