dinsdag 20 maart 2012

Waar ben ik mee bezig....


Inderdaad ben ik met een nieuw project begonnen....
een paashaas breien,
volgens een patroon uit het boek Breien op hun Paasbest
van Arne en Carlos. 
 Toen ik deze rose paashaas zag, dacht ik die wil ik maken!!!
 Ik vond hem gelijk heel erg leuk. 
Mijn dochter vond hem ook leuk, die zei gelijk, maak hem maar voor mij.
 Dat zien we tegen die tijd wel weer....
Eerst maar eens beginnen...
Voor mij is breien nou niet mijn sterkste kant...
Toch wil ik het proberen...
Elke week laat ik jullie zien hoever ik ben, dan heb ik weer,
 die stok achter de deur om het toch af te maken.  
  Ben al met de eerste poot begonnen....
  
Wat  was het lastig om de steken op te zetten op 4 dunne bamboe breinaaldjes...
Wat een gepriegel...goed voor het oefenen van mijn geduld....
Drie steken per toer, dus als de bel gaat of de telefooon, 
dan ben je gelijk vergeten waar je bent gebleven.....
dus gewapent met pen en papier, streep ik elke toer af...
En ik gebruik een marker voor het begin van elke toer...
 zo blijf ik mooi bij de les....
 
Voor mij is dit project echt een uitdaging...
Zou het leuk vinden als hij voor de Pasen klaar is....
wordt vervolgd.....
Groetjes Joke.  
                  
P.S. Dit is mijn eerste bloggerpost VIA mijn mobiele telefoon!
 Ik heb zojuist een Blogger App gedownload voor Android ,
dus voortaan als ik onderweg ben,
kan ik zo een blogpost plaatsen VIA mijn mobiel...Leuk he.....

en als ik dan thuis kom,
werk ik het blogbericht gewoon even bij op mijn computertje.....

12 opmerkingen :

  1. Ik vind het dapper hoor, succes !! Ben heel benieuwd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap dat je het toch gaat doen. Je blijft in ieder geval de vrolijke kleuren trouw :)
    Veel plezier met breien. Zet hem op. Wie weet is het wel zo verslavend dat je voor je het weet al weer een nieuwe haas op de pennen hebt staan :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaaah, wat knap van je! Ik vind ze ook zo super leuk, maar begin er maar niet aan. Ik zie heel graag jouw haas groeien!
    Gaat goed, dat bloggen via mobiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joke dat wordt een vrolijke paashaas en dat hazepootje ziet er goed uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LEUK...! En ik moest echt even glimlachen toen ik dat roze zag.. Ja, dat past bij jou!
    Het gaat vast lukken hoor, en anders weet je me te vinden toch?
    Je hebt groot gelijk dat je het stukje voor stukje doet, want je moet best de aandacht erbij houden en goed bijhouden waar je bent gebleven.
    Nou, ik blijf het heerlijk volgen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps dikke vingers, nog een keer geprobeerd, knap dat je er aan begint, Joke en natuurlijk een roze paashaas.Ik heb de naaldjes ook in huis maar die liggen voorlopig nog goed in hun doosje ;-) ik ga gewoon lekker jou paashaas volgen, succes ermee,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja, ik heb nog steeds een kerstbal op 4 bamboenaalden liggen, ook uit het boek van Arne en Carlos.
    Misschien is ie klaar voor kerst ;), succes met de paashaas, ben heel benieuwd.
    Groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap hoor! Het breien en het mobiele uploaden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes er mee, en wat een leuke kleur. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, een roze paashaas ......ben benieuwd ...
    Ik begin er niet aan hihihihi

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker roze kleurtje, je paasei is ook leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!