dinsdag 12 april 2011

Textielobjecten

Al geruime tijd exposeert Wim Zwijsen en Helma van Kleinwee
in een lege etalage op de Veemarkt in Hoorn met textielobjecten.
Elke keer liep ik er vol bewondering langs, 
totdat ik gisteren besloot foto's te maken voor mijn blog om het met jullie te delen.
Wat kan je allemaal doen met haken en breien.....
Dit biedt er een heel andere kijk op .....
poppen maken als kunstobject......
  kledingstukken als kunstobject......
Deze boot, gefotografeerd door de etalage ruit, krijgt een grappig effect zo op de straattegels.......


2 opmerkingen :

  1. Hoi, wat ben ik blij dat je hier even aandacht voor vraagt! Ik was de naam van deze mevrouw kwijt!
    Jaren geleden stond ze in Amsterdam Arena met haar collectie in een galerie! Geweldig dat ik nu weer weet wie ze is! Super hé wat ze doet en maakt, word ik blij van.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!