vrijdag 29 oktober 2010

Rodarte maakt duurste sokken ooit!

Deze sokken zijn de duurste sokken ooit!
Wij kopen een paar sokken voor een paar euro, maar Rodarte denkt daar anders over
en komt met sokken van maar liefst 500 $

De kleurrijke sokken zijn namelijk met de hand gehaakt van zijdezacht angoragaren en alpacawol. Door deze dure en kwetsbare materialen, kunnen de sokken niet gewassen worden. En echt warm houden de gehaakte werkjes je ook niet met alle gaten.

Kijk verder op de site http://www.styletoday.nl/fashion/nieuws/12959/rodarte-maakt-duurste-sokken-ooit
Je vindt daar een aardig videofilmpje over deze sokken.

3 opmerkingen :

  1. Hahahaha leuk dit soort weetjes.
    Wel grappig dat ze van zulk duur garen dan een paar sokken haken....en ik vind ze niet eens moooooooooooi lolz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan een mens hier nou mee?
    Kansloze sokken! Hahahaaaaa!!!!

    Doe mij dan maar mijn zelfgehaakte èn draagbare vrolijke sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad Karin, die van jou zijn veel mooier en warmer.....Kan me ook niet voorstellen, dat iemand daar zoveel geld voor neerlegt....hihihi

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!