zondag 19 september 2010

Mijn 2e slof!

Een variant van mijn  vorige bericht 
 over het haken van een slof.
http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2010/09/gehaakte-sloffen-crocheted-slippers.html

Volgens het patroon van Drops design modelnr. N-019  Dropsnr.123-24
Alleen de beschrijving van de voet en de hiel.
De rest van het patroon heb ik achterwege gelaten.

Lekker warme voeten, 
voor als ik s ávonds thuis op de bank zit .


Misschien haak ik er nog een bloempje bovenop....
Moet ik weer even opzoeken,
 ben vergeten, hoe ik dat ook weer deed.....

Groetjes Lindevrouw

1 opmerking :

  1. Ze zijn net als je groene hartstikke leuk geworden Joke...jij hebt geen last van koude voeten meer en ik denk dat ze leuk zijn om te haken ook...groetjes en een fijne Zondag...Francien.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Leuk als je een berichtje achterlaat!